splintercell987 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Hur får man golden gun på sista banan? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Tror att man måste döda han med Golden Gun eller något sånt O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Tror att man måste döda han med Golden Gun eller något sånt O_o Nej, den är på en slags sak och om man går in i rummet så blir golden gun instängd i saken och sen dyker fyra mini guns upp och börjar skjuta. Men när jag skjuter sönder dom så vet jag inte vad jag ska göra sen. Baron Samedi kan bara dö av golden gun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beast Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Du ska gå på ett visst sätt, hm det var längesedan jag körde så jag kommer inte ihåg hur. Men du kan testa dig fram, gå en platta itaget så ser du hur du kan gå utan att bli ner mejad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Du ska gå på ett visst sätt, hm det var längesedan jag körde så jag kommer inte ihåg hur. Men du kan testa dig fram, gå en platta itaget så ser du hur du kan gå utan att bli ner mejad. Hur ska man gå utan att bli nerskjuten då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hoppas denna simpla bild kan hjälpa dig: http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/ggg.GIF Man kan annars döda Baron Samedi utan Golden Gun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) Hoppas denna simpla bild kan hjälpa dig: http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/ggg.GIF Man kan annars döda Baron Samedi utan Golden Gun. V-vilken bild? :blink: Redigerat 29 September 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Öhm, user posted image? Vilken bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Öhm, user posted image? Vilken bild? Hur ska jag kunna se bilden som ska hjälpa mig egentligen? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 vad heter den sista banan på goldeneye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 vad heter den sista banan på goldeneye Egyptian temple El Saghira heter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hur får man den? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg