Paranoxx Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 sony har släppt datum för när gps o kameran ska släppas :D http://m3.idg.se/blog/blog_comment.asp?bi=...6&d=&s=category detta är va ja har hittat psp_gps_o_cam.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 f*n VA COLLT ATT JAG SKA KÖPA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Det e ju skitcoolt mina kompisar brukar sejja att psp e dåligt för att det inte har så många funktioner(tror dem..) men här är ju bara ännu en bra anlening att gilla psp... ...men hur mycket tror ni att det kommer att kosta jag menar det kan ju inte vara det billigaste precis antar jag men men. det måste man f*n köpa vad det än kostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 om du kollar på m3 länken över så står de att kameran kommer kosta runt 470 kr o gps 500 kr, men de kan va så att man måste köpa en mjukvara till gps med o då blir de väl nåra hundringar till :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Kartorna för GPSen lär väl kosta en tusing åtminståne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 mm kan ju hända. men ja hoppas ju på att man inte måste köpa ett kartprogram utan att man får de till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag kan lova dig att gpsen plus kartor kostar över 2000 :- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 ja tror nästa de blir så ja me :/ tråkigt värre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 men vad tror ni m kameran då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 den kommer man inte behöva köpa nått extra till. så du köper bara kameran för ca 400 kr. de ryktas om att den kommer kunna spela in video men att de bara går i 15 sek snuttar :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Grymt! Jag ska f*n köpa båda till vilket pris som helst! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg