Brawler Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Jag har en svart Apple iPod Nano med 1 GB .Behöver inte mer än 1 gb,fick inte ens min 256mb mp3 full förut :P EDIT: Ehmm..Märkte nyss att det finns en sån här tråd redan .. :blink: http://www.easyishop.co.uk/shopimages/products/normal/apple-ipod-nano-black-big.jpg Redigerat 1 September 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 En likadan :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ipod 40GB! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Öhh? Är det photo eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Någon Piratkopia eller något. 256 Mb, duger fint. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Öhh? Är det photo eller? 40GB låter mer som Video lol , till och med min kan ha foton :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Video finns i 30 och 60gb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 I know :P Tack för att ni flyttade tråden,vem det nu va . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 iPod mini 6 gb, silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Finns som sagt en redan, använd den så spar vi på servern och så får FuskaBot mer minne att äta upp :) Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg