Gäst poja2000 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 kan nån nånting om rumänien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag kan men det skriver jag på helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jepp Vamp är därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 varför skriver du en sån här tråd? Är det för att ni i din klass håller på med rumänien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag vet att Christian Chivu kommer därifrån :D PS: Mitt 100:e inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 inte ett piss :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ska du fuska :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 nej inte fuska vi håller på att forska i skolan om varsitt land och jag har rumänien så undrade bara om ni kunde hjälpa mig med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jaha det gjorde vi i femman det var skoj som f*n! Jag fick grekland. En i min klass skrev 2 sidor om frankrikes militära resurser 1983. kannibalgäddan kan förklara mer. Bodde ente den dära drakula killen i Rumänien? Skriv om honom och försök hitta likheter med Castlevania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jepp Vamp är därifrån. Menaru Vamp fårn MGS2? Vad har de tmed ämnet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Dom snackar rumänska där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (YoTo @ 13/02-2004 19:22:45) Jepp Vamp är därifrån. Menaru Vamp fårn MGS2? Vad har de tmed ämnet att göra? Tja han undrade om jag visste nåt om Rumänien så sa jag att Vamp är därifrån! ja han i Metal gear solid 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.