Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Skrivet 23 Februari 2004 The Black Eyed Peas med Shut Up och Where is The Love är mina favorit låtar! Citera
Rallypacker Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Skrivet 23 Februari 2004 just nu är det "Summerjam 2003" med The Underdog project. Citera
Scones Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Skrivet 23 Februari 2004 Asså lätt snuten i hollywood! Citera
nikee Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 shot away the problems med angeline :lol: Citera
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 MÅÅÅNGA, men om jag ska säga en så får det väl bli Can´t Stop med Red Hot Chili peppers Citera
Spaghettin Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Skrivet 28 Februari 2004 kent med dom andra tycker jag är bäst. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 jag tycker robbie williams låt, something beautiful :) Citera
David_OG Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 lätt G-Unit - popping them thangs o Linkin park - from the inside,Linkin park - Numb,Linkin park - Faint,Linkin park - Somewhere i belong och G-Unit - stunt 101 Citera
Ytterman Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 The Strokes - Someday, The Strokes - Last Night, The Strokes - 12:51, Missy Elliott - I'm really hot, Franz Ferdinand - Take me out, Rage Against The Machine - Take the power back, Tanlged Universe - Melodies from the universe, Rob Dougan - Clubbed to Death[Kurayamino Variation](och alla andra remixes t.e.x Hybrid), Outkast - Ghettomusick, Outkast - Dracula's wedding, Rammstein - Ich will, Rammstein - Das modell, Britney Spears - Toxic(HAHAHA), Exodus Quartet - Trance Jazz, Roots feat. Cody Chestnutt - The Seed 2.0, Digable Planet - Cool like that, Daft Punk - Aerodynamic. Haha, rätt många va :P Citera
David_OG Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 vad e det får konstig musik ni lyssnar på Citera
hurru Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 vette f*n asså skööönast låt just nu fuck it(Eamon) men genom alla tider e ju klart Lucy in the sky with diamonds (the Beatels) om jag e ärlig asså Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.