Lukas123 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) någon som vet hur man får "land rover concept" bilen i gran turismo 4? :) Redigerat 2 September 2006 av Lukas123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 kolla på cheatplanet där står hur ma får olika bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 någon som vet hur man får "land rover concept" bilen i gran turismo 4? :) köp en ruf ctr2 ok trima den istelet den har ungefär 950 hk ok går i ungefär 350... :cool: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Då kan han lika gärna köpa en dogde viper 84000 kostar den. trimma den lite och spela stars and stripes turneringen i directors mode och han vinner corvette lm race car bra bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Då kan han lika gärna köpa en dogde viper 84000 kostar den. trimma den lite och spela stars and stripes turneringen i directors mode och han vinner corvette lm race car bra bil Det har du rätt i, jag gjorde som Killer, men ditt sätt är nog bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 man kan sälja lm race car annars för 250000 tror jag att det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Var det så mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ingen har egentligen svarat på hans fråga... Land Rovern får du genom att vinna de två tävlingarna på Cathedral Rocks Trail 1.. Det finns ju tre olika svårighetsgrader i Special Conditions tävlingarna... Easy, Medium, Hard.. Du vinner bilen på easy nivån.. Cathedral Rocks Trail 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Var det så mycket? har för mig det, men det var så länge sen jag körde med den bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag provade ditt sätt men DODGE VIPER SRT-10 den var grym tack! Fasst man kunde barra selja den för ca 18 000 de va int så myckert... :( Fasst vem vill sälja en sådan bil?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag provade ditt sätt men DODGE VIPER SRT-10 den var grym tack! Fasst man kunde barra selja den för ca 18 000 de va int så myckert... :( Fasst vem vill sälja en sådan bil?! :blink: bromsarna är ganska dåliga det är nog därför sälj priset är lågt bra att det funka iallafall :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Du ja barra undra? Vett du va man har Drivertrain till igentliggen ja mennar billen blir barra långsammare :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg