SFrisk Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Tjoho. jag vet att det redan finns många trådar om det här... men jag finner inte svaret på min fråga :P. jag håller på med vampyr questen och har gett henne allting utom blod från en argonian. Och vart hittar man en argonian??!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det finns Argoninans över allt, som tex i städer och olika factions. Argoninans är dessa ödleliknande varelserna, och du bör ha fått namnet på en vampyr av uppdrags-givaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 tack. kom på det för ett tag sen. ursäkta för onödigt skapande av tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.