Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Lirar nån IC, och har nån några bra kombinationer, min bästa är en Sperm Whale och en Dragon fly, alla Dragonfly delar, den blir jäkla stark!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) Minss inte vad det var jag tog men en jag gjort fick runt 900 liv. (kanske var 800). Redigerat 2 September 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Vad är IC för spel? Låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Google is your freind http://www.microsoft.com/games/impossiblecreatures/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Vad är IC för spel? Låter intressant. IC är ett spel där man slåss mot andra med genmanipulerade, mixade djur ( :evil: ).Eftersom det är från 2002 borde du få det billigt! läs mer på min resencion (Stavning) på Impossible Creatures fusk-sidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jo, jag köpte mitt för 29.90... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Jag trodde jag var den enda som upptäckt detta underbara spel!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Jag körde spelet hyfsat mycket förra året, men sedan så slutade då jag helt enkelt tröttnade. Men visst, det var ett väldigt roligt spel som jag varmt rekomenderar att ni andra tar en närmare titt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Håller med dig, spelar själv inte det längre. (Är inge vidare strategi-f*n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 jag laddar ner demon om det är roligt kommer jag troligvis köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Man förlorar ju inte speciellt mycket på´t heller, om det nu skulle vara så att du tröttnar på det efter några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 fast om man gillar strategi och att skapa monster är det asa roligt!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.