Putside Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 När jag försöker lägga in en bild i min presentation (utan att ha någon bild innan) så får jag medelandet "Du kan inte ha fler bilder i din press" Och i affären kan man ju köpa föremålet "Ha mer än en bild i din press". Det syftar ju alltså på att man kan ha EN bild utan att betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Vilken sida har du laddat upp bilden på? Och i affären står det; "Gör så att du kan ha en mer bild i presentationen!". Redigerat 3 September 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Har prövat med både Silentwhisper och Imageshack Men måste man köpa till för att kunna ha en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag tror att man måste köpa saken i affären för att kunna ha en bild från första början, ifall vi säger så. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Ja, man måste köpa föremålet för att kunna ha en bild i sin presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Tack då vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 När jag ska lägga upp en bild står det att jag redan har för många bilder även om jag inte har en ända. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 När jag ska lägga upp en bild står det att jag redan har för många bilder även om jag inte har en ända. :( Så du får nog gå till affären och köpa föremålet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Men måste man ladda upp bilden på till exempel Imageshuck? Kan man inte bara ta bilder från sin egen dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 När jag ska lägga upp en bild står det att jag redan har för många bilder även om jag inte har en ända. :( Har du inte en ända? :P(ursäkta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Men måste man ladda upp bilden på till exempel Imageshuck? Kan man inte bara ta bilder från sin egen dator? Ja det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.