Hoppa till innehåll

Internet Stöter På Problem Hela Tiden

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000
Skrivet (redigerat)

Det kommer alltid Iexplore.exe har stött på ett problem och måste avslutas hur fixar jag det?

Kommer ofta iaf när jag e inne på fuska

Störande att starta om internet hela tiden

Redigerat av AntonJ3000
Skrivet

Har du uppdaterat din Windows och rensat Cookies och allt sånt? Om inte. Gör det. Annars så behöver du bara ominstallera.

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Har du uppdaterat din Windows och rensat Cookies och allt sånt? Om inte. Gör det. Annars så behöver du bara ominstallera.

Ska testa ... PS.installerade windows igår köpte ny dator
Skrivet

I värsta fall kan du ju alltid skapa ett nytt konto och radera det förra..jag har gjort så nån gång eftersom jag har tappat bort windows xp skivan... det tar bort virus om det är nått...om det inte har hunnit sprida sig til andra konton..

Gäst QuikSilver
Skrivet

Jag hade exakt samma problem för ett par år sedan, men jag kan inte minnas hur jag fick bort det, tyvärr.

Skrivet

I värsta fall kan du ju alltid skapa ett nytt konto och radera det förra..jag har gjort så nån gång eftersom jag har tappat bort windows xp skivan... det tar bort virus om det är nått...om det inte har hunnit sprida sig til andra konton..

Han behöver inte radera sitt konto för det där problemet. Det där problemet sker ofta för folk.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...