Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Det kommer alltid Iexplore.exe har stött på ett problem och måste avslutas hur fixar jag det? Kommer ofta iaf när jag e inne på fuska Störande att starta om internet hela tiden Redigerat 3 September 2006 av AntonJ3000 Citera
Gäst DonKeN Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 Har du uppdaterat din Windows och rensat Cookies och allt sånt? Om inte. Gör det. Annars så behöver du bara ominstallera. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 Har du uppdaterat din Windows och rensat Cookies och allt sånt? Om inte. Gör det. Annars så behöver du bara ominstallera. Ska testa ... PS.installerade windows igår köpte ny dator Citera
Dysfunction Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 Som ovanstående sa. Börja med att köra in alla uppdateringar och hotfixes som finns till XP samt IE. Citera
RamJam1921 Skrivet 4 September 2006 Rapport Skrivet 4 September 2006 I värsta fall kan du ju alltid skapa ett nytt konto och radera det förra..jag har gjort så nån gång eftersom jag har tappat bort windows xp skivan... det tar bort virus om det är nått...om det inte har hunnit sprida sig til andra konton.. Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 4 September 2006 Rapport Skrivet 4 September 2006 Jag hade exakt samma problem för ett par år sedan, men jag kan inte minnas hur jag fick bort det, tyvärr. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Skrivet 5 September 2006 I värsta fall kan du ju alltid skapa ett nytt konto och radera det förra..jag har gjort så nån gång eftersom jag har tappat bort windows xp skivan... det tar bort virus om det är nått...om det inte har hunnit sprida sig til andra konton.. Han behöver inte radera sitt konto för det där problemet. Det där problemet sker ofta för folk. Citera
Dysfunction Skrivet 5 September 2006 Rapport Skrivet 5 September 2006 Om det inte löser sig efter du har uppdaterat (vilket man bör ha gjort även om det inte krånglar), kan du posta en HijackThis-logg här. Du kan ju ha badware eller någon toolbar som trilskas. Citera
Aegzor Skrivet 6 September 2006 Rapport Skrivet 6 September 2006 Har du fler än en användare på datorn? Isåfall måste du vara inne på "användaren/ägaren"... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.