Mickeh Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ällskar zombie filmer :P mina favoriter 1.shaun of the dead 2.land of the dead 3dawn of the dead 4.resident evil 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Resident Evil glömde jag ju. Den är ju inte så dålig den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag älskar Zoombie filmer min passion för det började för ca 8 år sedan när jag var 7 år och kollade på "Scooby doo och Zoombieön". Nu kollar men mycket på Resident evil och gammla svartvita moreaus ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Vad ni än gör så se inte House of the dead, den måste vara den sämsta zombiefilm som finns. Ett par festande ungdomar som inte har någon erfarenhet av våld är mot slutet av filmen plötsligt väldigt grymma på att slåss. Den är för överdriven. Enda bra zombiefilmerna är Resident Evil filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.