Gäst DonKeN Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Hej. Kommer eran klass åka på en klassresa just nu eller lite senare. Vi ska åka till Revudden på Onsdag och vi sammlar pengar till Skara sommarland! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Vette f*n. Har nyligen träffat alla men vi har ej disskuterat. Vi har dock pratat om att åka till Aquanova i Borlänge och ha det skoj för en dag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 På min förra skola åkte vi i alla fall till Skara Sommar land ett år, vilket för övrigt var den enda bra resan på den skolan. I min nya klass har vi inte planerat något speciellt än, vi får väl se. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Gör en omröstning istället tycker jag. Man kan ju berätta vart man ska även i sådana ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg