Dolphin Skrivet 6 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 På många sidor finns det sätt att kringgå det "markeringsskyddet". Den andra idén verkar alla gilla så den idén kan man väl i alla fall införa till jul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Annars är det bara att skriva av ett fusk om det är kort. Jag har själv kopierat från andra sidor men det är bara fusk som jag själv skickat in på andra sidor jag är medlem på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Ganska bra idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 På många sidor finns det sätt att kringgå det "markeringsskyddet". Den andra idén verkar alla gilla så den idén kan man väl i alla fall införa till jul. :) Det är inte direkt så att du kom på den, den har blivit föreslagen förrut och vart nekad till Projekt F. Har man FF så ignorerar man automatiskt kopieringsskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Håller med, men det skulle vara bra med markeringskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.