GaaraOwnz Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Hej, kan någon snälla rekommendera mig en bra tank förutom Umbreon ? Snälla spamma inte :( Jag behöver en bra annoyer också. ///GaaraOwnz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Tank: Miltank! haha, var bara tvungen. förlåt för off topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 En mycket störig tank (och lite Toxicer): Nature: Gentle Item: Leftovers Toxic Double Team Mud-Slap Softboiled Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Är "tank" de som har attacker som inte tar liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Tank: en som har mkt hp så den kan klara sej genom hela matchen. Plus att den suger ut motståndarens hp sakta, men effektivt med toxic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Ja,då fattar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Ludicolo @ leftovers Rain Dance Toxic Leech Seed Dive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Tack men jag har redan hittat en :D Duscolps @ LeftOvers Calm Mind IceBeam Will-0-Wisp Rest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Dusclops är inte en av det bättre tankarna. Snorlax är bäst för att ta både special- och physical-attacker. Snorlax@Leftovers - Curse - Body Slam/Return/Double-Edge - Shadow Ball/Earthquake - Rest Efter två Curses finns det lite som stoppar honom. Shadow Ball skadar Gengar, som är immun mot alla andra attackerna. Men Earthquake skadar alla Steels och Rocks utom Skarmory. Om Skarmory är ett stort problem, så kan tom Fire Blast läggas över EQ/Shadow Ball. Men det är oftast ingen bra ide. Ludicolo är en dålig tank. Om man vill ha Leech Seed, använd istället Venusaur. Miltank kan inte göra något till t.ex. Weezing. Dessutom kan inte Miltank lära sig Softboiled. Double Team är billigt och gör att allt handlar om tur istället för skicklighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Väl talat, MegaMartin (Knäböjer framför datan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Lol, men jag föredrar nog en annan en snorlax :S Gillar mer dusclops :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Varför tar du inte umberon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg