Hoppa till innehåll

Pokemon Ruby, Saphire Eller Firered


GaaraOwnz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla vet också vem det är.Och sableye (stavning) har INGA svagheter,en bra tank.

Alltså darks svaghet är normal men den är imunn mot den genom ghost egnskaperna.

 

Nej darks svaghet e fight men den e immun mot den genom ghost-delen det e rätt. På Emerald använde jag en sableye mot bravly han kunde inte göra NÅTT mot mig :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En normal me te.x en is attack elr nått. Men BTT Sabeye e en bra tank just för att den inte har nån svaghet. Tyvärr suger jag på förslag om attacker men här e två som e starka o får STAB* från typerna: Shadow ball(Ghost) o Faint attack(Dark).

 

*Poke-typ fördel i ATK styrka. Ex. Sabeye e Dark/Ghost så Shadow ball o Faint attack får 1.5 extra i ATK kraft. Om ni förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på en sak ,bissley suger som tank,men om den lär sig psychic så blir den bra :) .Jag menar,håller den i shell bell när den har mycket liv och inte har svagheter blir den bra.För då är det svårt att försöka få ut bissley med dess svaga sida,defensse.Men attacken pcychic får ingen stab :( :( .Men kan någon lösa det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...