Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 aa... Aja, iaf Legendariska är "Underkända" i Battle Tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Mhm, dom har ju gudomliga stats :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) holler med umbreon_moon dom är falska pokemon :D :P föresten suger sneasel.har en i 50 och han stats suger.ska jag sätta in en gyarados istellet för octillery? gyarados: nature:lonley earthquake flamethrower ice beam surf Redigerat 10 September 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Meh shit, varför ska du ha Octillery XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 holler med umbreon_moon dom är falska pokemon :D :P föresten suger sneasel.har en i 50 och han stats suger.ska jag sätta in en gyarados istellet för octillery? gyarados: nature:lonley earthquake flamethrower ice beam surf Kan den lära sig flamrthrower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jepp, thunder oxså. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) jepp det kan den.. :D mitt team är nu gyarados umbreon salamence ?????? ?????? ?????? har till gång till fr lg sapphire och ruby..säg vilka mer attacker och natures och item..plz :D haha ..ooops sorry för dubbel linlägg Redigerat 16 September 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Lär Gyarados Earthquake med TM26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Och levla och zigzagoon till 91. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) haha sry men jag har mixtrat med mittt team.. vad tycks? pilotoed(toed) salamence(sala) umbreon(reon) steelix(rex) raichu(chu) har tänkt fixa en magmar och ev träna hans speed..men det är inte säkert det står mellan sceptile magmar och skarmory :( :huh: :cry: men vet inte vem utav dom jag ska ta :s Redigerat 19 September 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg