Hoppa till innehåll

Weldar Banjo-tooie

Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

Är weldar den där statyn i mayem temple? I så var ska du skutta på prickarna på hanns kropp men se up så inte ansikterna skutter dig.

Jag kommer inte riktigt i håg vem han var, ge mej en full beskrivning om var han är, vilken värd, hur han ser ut, och vad han är så ger jag dig en full guide.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, Jusdet! Han vill suga in en och spotta ut en. När han försöker suga in en, Skutt ett Granat ägg mot honom. Han har 6 eller 12 liv tror jag. När han förlorat Hälften av liven blir han svårare, linjerna på platformen blir electriska ( trampa inte på dom! ) och så tror jag han får en ny attack. Han försöker hoppa på dig och mossa dig ochså, man ser honom på skuggan. Undvik den och linjerna. Du ska stå vid kanten på en linje om han ska hoppa på dej så blir det lättare att komma undan. Men stå precis framför linjen bakom dej, för om han Försöker suga in dej måste du skutta snabbt, anars nuddar du linjen och då måste banjo åter hämta sig, då suger han in dig och spottar ut dig. Det förlorar man 2 liv på! Om man har otur kan man åka på 2 linjer så blir det 3 liv! Bli aldrig instängd i hörnen av rumet! Undvik dom! Han blir även snabbare och lurigare för varje liv han förlorar under hälften! Försök och alatid vara vänd mot honom så du kan skutta honom! Ja, han är en av dom svåraste bossarna men vänta tills du möter Gruntilda. Hur som hälst: När du besegrat honom Kommer fläkten stängas av. Det här röret som snurat i rummet innan är det som gör så fläkten snurar ( vilket betyder att den stanar ). Gå då på den så kan du gå up på fläkten för att ta puzzelbiten.

Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...