ouagadougo Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Kan jag lära mig Spells och Techs även fast jag är på en level över vad som krävs för att jag ska lära mig? Och varför lär sig aldrig min Kratos Fierce Demon Fang? Den är blå i listan och jag har gjort Demon Fang typ 500 ggr (skojar inte!). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Tror du ska kunna lära dig det ja. På Kratos grejen, du kanske har fel val på Kratos? Är du T lr S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Man1aC Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) min kratos lärde sig fierce demonfang när jag gjorde slag-slag-demonfang-hurricane thrust iaf.. du kan ju testa å göra så då kanske du får den . det gäller bara å länka ihop olika techs och attacker. men är det nån som vet hur man får lightning thrust till lloyd å ja har gjort sonic throust med shiden så mycket att räknaren är på 999 min lloyd vill inte lära sig demonic chaos nån som vet hur man gör det?? Redigerat 20 Oktober 2006 av Man1aC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 min kratos lärde sig fierce demonfang när jag gjorde slag-slag-demonfang-hurricane thrust iaf.. du kan ju testa å göra så då kanske du får den . det gäller bara å länka ihop olika techs och attacker. men är det nån som vet hur man får lightning thrust till lloyd å ja har gjort sonic throust med shiden så mycket att räknaren är på 999 min lloyd vill inte lära sig demonic chaos nån som vet hur man gör det?? du bara spelar och skaffar uses i alla skills, ett tips är att lägga sig på 50-100 i alla skills. men med fierce demon fang så är det nog som Nyllet säger att du ligger på fel sida av S och T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Man1aC Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) har din kratos lärt sig double demonfang??? isf om du vill lära dig fierce demonfang så får du ta bort double demonfang och sen lära dig fierce demonfang ps. ROCK ON :gitarr: <(^^,)> Redigerat 22 Oktober 2006 av Man1aC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg