Jakooob1 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) aaaaaaaa Redigerat 24 Maj 2009 av bozna_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 När jag kommer in i radio tower så går jag åt höger i en dörr. Sen åt vänster finns en dörr fast en gubbe som blokerar så jag inte kan komma förbi. Och då är frågan hur jag kommer förbi han??? Om du menar i kanto!Så kan du inte komma förbi han vaktar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) mmmmmmmmmm Redigerat 24 Maj 2009 av bozna_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 När jag kommer in i radio tower så går jag åt höger i en dörr. Sen åt vänster finns en dörr fast en gubbe som blokerar så jag inte kan komma förbi. Och då är frågan hur jag kommer förbi han??? Han försvinner när team rocket har tagit över radio tower då kan du komma förbi han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) ********* Redigerat 24 Maj 2009 av bozna_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 och dom tar över när jag klarat dom i mohogny town? då vet jag allt :D tack!! Jo varsågod. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg