Gäst Kabby Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Det vore ju lite konstigt om denna tråd blev låst eftersom att det finns fler än tio GBA spel, man kan ju bara ha tio alternativ i en omröstning! Hursomhelst; vilket är ert favorit spel till GBA? Mitt är CastleVania: Double Pack. På det CastleVania: Aria of Sorrow PS: Jag vet inet om det redan finns en sån här tråd finns DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 DBZ:buu`s fury Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 POKEMON såklart :P . Ruby/Emerald/LG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 wario land Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 hmm zelda minish cap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Tales of phantasia, men snes spelet är bättre för det är orginal. men lufia:ruins of lore är bra och FF spelen även aria of sorrow är underbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Tales of phantasia, men snes spelet är bättre för det är orginal. men lufia:ruins of lore är bra och FF spelen även aria of sorrow är underbart. Finns det ett lufia spel till GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Gör en lista: 1. Pokémon Ruby / Sapphire 2. Pokémon Leaf Green 3. Warioland 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 1. Kingdom Hearts: Chain of Memories 2. Pokemon Ruby/Sapphire 3. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Tales of phantasia, men snes spelet är bättre för det är orginal. men lufia:ruins of lore är bra och FF spelen även aria of sorrow är underbart. jag har spelat ett som hette lufia:ruins of lore men vad vet jag, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 f*n va tufft, det måste jag kolla upp! Kommer bara ihåg att jag spelade ett lufia hos min kusin för länge sen till snes. ^^ Annars är väl det roligaste jag har, hmm... ja vet faktiskt inte, Kuru Kuru Kururin var ju lite annorlunda, men höll ju inte för länge. Pokémon tröttna jag tyvärr på för fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 tror att det är urbz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg