Larath Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 f*n va tufft, det måste jag kolla upp! Kommer bara ihåg att jag spelade ett lufia hos min kusin för länge sen till snes. ^^ Annars är väl det roligaste jag har, hmm... ja vet faktiskt inte, Kuru Kuru Kururin var ju lite annorlunda, men höll ju inte för länge. Pokémon tröttna jag tyvärr på för fort. lufia:the legend returns till gbc är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 f*n va tufft, det måste jag kolla upp! Kommer bara ihåg att jag spelade ett lufia hos min kusin för länge sen till snes. ^^ Annars är väl det roligaste jag har, hmm... ja vet faktiskt inte, Kuru Kuru Kururin var ju lite annorlunda, men höll ju inte för länge. Pokémon tröttna jag tyvärr på för fort. men var det inte gällande GBA spel detta gällde och inte GBC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Shrek 2 "Beg for mercy" är roligast! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Shrek 2 "Beg for mercy" jag tror jag känner nån som har det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg