vitor Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har fastnat på disc 3 vid en robbot.. (vet inte vad han heter) hur ska ja klara den..?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ta reda på vad den heter lr beskriv hur den ser ut så ska jag hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vitor Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 avlång robbot som gör "attack-mode off" så går typ axlarna bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 beskriv lite mer men jag ska kolla vilken det är på ff hemsida lr en del av den i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag tror han menar den man möter inan seifer i slutet på tredje skivan tyvär så var det länge sedan jag klarade spelet så jag kommer inte ihåg nån bra taktik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 fattar inte vilken han menar.... den jag tänker på är bara på andra skivan och den är det nog inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 nån som vet ett bra ställe om man vill gå upp i level, jag har skeppet ragnarok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 du är inte så bra på ff8 va dom bästa ställena är island closest to hell/heaven men skaffa odin först så är det lättare för alla fiender har lv 100 har du tur möter du en t-rex lr ruby dragon på hell ön dom ger ganska mkt exp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 sen beror det ju på vilken level han är på, men det är rätt bra att springa omkring och döda t-rex i skolan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 mmm det är det om man är i level under 30 altså men när man har ragnarok ska man ju skaffa typ lv 50 sen möta cactuar sen lära den kamikaze sen ska man använda den på alla tonberrys så man kan möta tonberry king efter att man har dödat 20 tonberry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 japp! och sen är det bara levla på ställena du sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 mmm lättaste sättet bara man inte glömmer odin och bahamut eden kan man vänta med tills man har allas bästa vapen och har många life och full-life men man kan ju vara feg med och bara kasta life sen använda en holy war och mata på med limits så det heter duga men fusket säger jag aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg