Gäst Kabby Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Idag har det bekräftats att Wii har tillverkats i tre veckor! Det kan betyda en premiär väldigt snart. Dock har de inte sagt hur många som är klara än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jo, någon på ett annat forum sa att har hört att Wii ska komma ut någon gång denna månad. Hoppas verkligen det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 dee skulle sitta bra om det gjorde det men jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) De måste ju göra en hel del konsoler först :P Det har faktiskt rykten om att Wii kommer sent i denna månaden, fast det vore ju egentligen inte så smart av nintendo. De måste ju göra marknadsföring först :P Redigerat 8 September 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Bra att Wii tillverkas för fullt, för jag tror konsolen kommer att bli populär när den släpps. Redigerat 8 September 2006 av Dolphin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Har för mig att den kanske skulle börja säljas i början av Oktober :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Hur mycket kommer spelen kosta? Jag funderar på att välja Wii istället för Ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Hur mycket kommer spelen kosta? Jag funderar på att välja Wii istället för Ps3. Spelen kommer att kosta ca 39 dollar i USA har jag hört. Ca 400 sv kr, men det kommer ju till skatt och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 på toprsdag har domn presskonferens om wii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Hur mycket kommer spelen kosta? Jag funderar på att välja Wii istället för Ps3. Det passar ju bra. En perfekt Julklapp som man kan önska sig :kung: Skönt att de flesta konsollerna kommer precis när julen kommer :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 kommer denna presskonferens att sändas via internet ,och vet någon nån länk till nån sida där man kan kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Hur mycket kommer spelen kosta? Jag funderar på att välja Wii istället för Ps3. jag tror faktiskt jag också ska göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg