Angel of Darkness Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag hittar inte vägen genom eld gymmet det är ju en dimma där så man inte ser något och jag hittar inte vägen till ledaren vet någon vägen dit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Här e vägen: http://www.psypokes.com/rs/images/4thgym.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) deta är vägen igenom gymet på ruby/saphir Det är till EMERALD som jag inte hittar de är olika Redigerat 8 September 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 E de olika? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Läste du vad han sa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 E de olika? ja annars hade jag hittat hur lätt som helst dom kan jag utantill men jag har hittade genom gymmet nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Varför tycker nästan alla att det är svårt att hitta i eldgymmet?Det är ju hur enkelt som helst.Det är ju bara gå på dom dära hålen = enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det brukar ta mig ett tag innan jag klarar sånt här :S Men jag fattar inte varför någon kan ha problem med det ? Det gäller att tänka lite själv.. Inte slänga sig vid datan och fråga några från fuska.se så fort man upptäcker något nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Här är kartan. Du ska följa hålen i bokstavsordning, men inte i de hålen med T på. Lavaridge_Gym.bmp Redigerat 10 September 2006 av Overraild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Men ärligt. Gym-layouten på R/S o Emerald liknar varandra väldigt mycket. Jag märkte ingen skillnad alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Då var det löst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Men ärligt. Gym-layouten på R/S o Emerald liknar varandra väldigt mycket. Jag märkte ingen skillnad alls. det är en väldigt stor skilldnad ska du veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg