Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Vilken är din Favvo-dino?? Min för tillfället är nog Spinosaurus. Jag menar, 15 meter död är ju ganska coolt!! :D P.S. Admins jag kunde inte göra en Omröstning, för många alternativ.D.S. Snälla, lås den inte!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Hmm e nog Ceratosaurus. En köttätare ca 3 m hög o så har den tre horn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 T-Rex lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 gigantosaurus:D typ som t-rex fast större Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 triceratops vet intevarför men har alltid gillat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Samma som Gonzales, Triceratops. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag tror det var i lågstadiet eller möjligtvis i början av mellanstadiet som jag jobbade med dinosaurier i skolan. Jag tyckte att allting om dinosaurierna var väldigt intressant och roligt. Dock så kommer jag inte i håg så många namn på dinosaurier. Min favorit är den största dinosaurien, jag tror det var någon bladätare eller något. Jag minns inte riktigt, nåja jag hittade inte en bild på den. Därför så jag välja en annan cool dinosaurie, Raptor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad är Yoshi för sort? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 han är väl ingen dinosarie eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad är han då? En pokémon? Annars får jag nog också säga triceratops, ganska oinsatt vad gäller dinosaurier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad är Yoshi för sort? :P Han är en Kamelont <_< (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Min favvo är nog raptorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.