Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 hur tyckte ni om honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Jag har aldrig hört talas om honom. Vad var han för person egentligen? Jobbade han med något speciellt eller var han en känd atlet. Någon som kan berätta? Redigerat 8 September 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 han var ganska bra i sitt program 'crockodile hunter'!! Fast jag bryr mig inte så mycke om att han dog! känner ju inte han! dör ju massa runt om i världen varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 ja men, det är väll inte rättvist när britney spears dör så blir 2 miljader ledsna om man dör så blir ju inte ens 1 miljon lesna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 ja men, det är väll inte rättvist när britney spears dör så blir 2 miljader ledsna om man dör så blir ju inte ens 1 miljon lesna! Det kan bero på att du inte har sålt musikvideos, album etc. för flera miljoner kronor. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 ´det är ÄNDÅ fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Det finns redan en sån tråd http://www.fuska.se/forum/Krokodil_Jaegaren-t74166.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Om du ska skriva en minnestråd kanske du iaf borde stava hans namn rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 kanske för att jag kopierade namnet från en nyhetskälla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 HAHAHA, jag asgarvade när jag hörde att han dog! vet ej varför men jaja. Om britney spears skulle dö så skulle jag inte bry mig ett skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag har aldrig hört talas om honom. Vad var han för person egentligen? Jobbade han med något speciellt eller var han en känd atlet. Någon som kan berätta? Skämtar du?Han var och är känd över hela världen för hans vilda äventyrer och hur nära han vågade komma nära krokodiler. Jag kommer i alla fall att sakna han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sirvan Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) ja men, det är väll inte rättvist när britney spears dör så blir 2 miljader ledsna om man dör så blir ju inte ens 1 miljon lesna! :evil: :meddum: Vad är du för en okänslig skit? Britney Spears och dom andra hororna är inte ens värda sitt eget piss! Steve gick nära krokodiler utan skydd, livsfarliga ormar, genom regnskogar! han var nåting! sen när hörde du en amerikansk skit snacka att dom har varit i en skog?! eller ens sett ett djur?! DOM j*vla AMERIKANERNA FÖRSTÖR VÅR JORD!! DOM FÖRSTÖR OZON-LAGRET SÅ ATT VI BRÄNNS IHJÄL! DOM SÄLJER FET MAT SÅ ATT FOLK BLIR FETA OCH DUMMA! DOM HJÄLPER INTE ENS FOLK!! ALLT DOM TÄNKER PÅ ÄR HOROR, BILAR OCH KNARK! SÅ LÄNGE DOM HAR SIN HORA PÅ SÄNGEN OCH SITT KNARK I NÄSAN SÅ ÄR DOM NÖJDA! OCH ALLA j*vla UNGDOMAR I HELA VÄRLDEN HAR DOM SOM SINA FÖREBILDER! VAD HÄNDE OM HELA VÄRLDEN SKULLE VARA SOM AMERIKA?! DÅ SKULLE EN MASSA MÄNNISKOR DÖ! DÅ KAN KÖRA UPP SITT KNARK I ARSLET PÅ DOM!!! JAG BLIR SÅ ARG ATT JAG SPRÄNGS! Redigerat 20 Oktober 2006 av sirvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.