Angel of Darkness Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 var hittar man mystic Ticket och hur kommer man till Faraway Island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Vart var det nu igen?? Vilken kan man fånga där? Och vilket spel? Redigerat 8 September 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Vart var det nu igen?? Vilken kan man fånga där? Och vilket spel? först undrar jag om du kan läsa den länken du klickade på så står det Pokemon Emerald om det är rätt stavat vet jag inte men farway island har jag läst att man kan fånga mew men jag vet ej hur man kommer dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Näe,mew finns i world edge island,en ö långt bårta,dit kan du från hoenn men en speciel karta;old sea chart.Men det finns ett problem:Liksom Auora och eon ticket så kan den bara fås vid speciella pokemon-tillstälningar.Typ som Nintendo SM. Kommer du dit så kan du fånga han i ett gräs.Nä du kommer till "routen" ser mew dig och gömmer sig i gräset.Ni ska leka jaga.Effter en stund hoppar han på dig och du möter han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad är Nitendo SM?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Svenska Mästerskapen i Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 det blir svårt även för den bästa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Faraway Island och World-Edge Island är samma ö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Svenska Mästerskapen i Nintendo jaj men vad är det för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg