Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 När jag försökte sätta in mina femton poäng på banken stog det: Försök inte att sätta in mer än vad du har! Vad menar dem.Jag hade femton poäng och skulle sätta in femton poäng! Varför gick det inte att sätta in dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Du har ju bara 3p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 nu ja.Men förut stog det att jag hade femton poäng.efter 10 min stog det att jag hade 10 p! så då gick det att lägga in poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Du har väl för mycket poäng i banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Du har väl för mycket poäng i banken. Går väl inte?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 nej så var det förut men inte nu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.