Nami Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Jag behöver ett bra team till Firered, skulle vara bra om ni kunde skriva ett :P Jag har redan en Charmeleon, skriv gärna också vilka attacker och Natures det ska va med :) EDIT: Och vilken Pkmn tycker ni att jag ska ta? Omanyte eller Kabuto? Redigerat 9 September 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Kabuto, lugnt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Omanyte... Kaboto är PRECIS som charmelon stark och snabb. Omanye har bra defensse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Mjaa.. Min favvo är Umbreon.. En nästan perfekt tank:D Eller egentligen Shuckle :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag vet inte vilken jag ska ta Omanyte eller Kabuto. "Liten snabb röstning här" Vilken av dom tycker ni? Sen vad ska jag ha för Team? xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Kabuto, den blir Überstark när den är kabutops, kan bli en jäkligt bra sweeper!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Nä...Omanite,förklaring finns närga innlägg uppåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Men inse, :meddum: Kabutops VS Omanyte, Kabutops tar Mega Drain, Omanyte fainted. Så är det bara, <_< Omanyte, visst den är väl okej, men om man ska ha en Sweeper så är Kabuto perfekt.!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Okej, men jag tar Omanyte för jag vill ha en Water-type. Men åter till ämnet, Ge några bra förslag på ett Team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Okej, det är ditt val, iaf Du kan ju skaffa en Gengar, dom brukar kunna bli rätt bra, skaffa en med modest nature, och då har du en utmärkt Sp.sweeper! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ja, det skulle vara kul o ha en Gengar, men jag kan inte byta över dom från något spel så den utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ok, men har du National Dex?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg