GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Naee, Charizard är bättre enligt mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Han menade av Aerodactyl, Kabutops och Omanyte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Okej, men nu har jag Charizard, men jag har inte direkt startat något Team än, vet inte vilka Pokemon jag ska ha, så några förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Kanske en Electabuzz: Nature: Rash Thunderbolt Brick Break Ice Punch Barrier En säker Sweeper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Aa, men jag vet inte med Barrier eftersom jag måste Breeda fram en Electabuzz (Elekid) som lär sig Barrier eftersom han inte lär sig i Lv ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ett tis, Lär Charizard Tm02 (Dragon claw) Förestenn, är Charizard den enda Pokemonen du är säker på att du ska ha med i laget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ja, jag har ju startat med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Tjaa, en annan bra är ju Magneton, Stark mot många och mycket Sp.Atk. dock svår att komma på ett bra moveset. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ja, men jag gillar inte Magneton xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Lol, men ta typ en umbreon ( As stark Tank) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Okej,det är ganska viktigt att inte ha några svagheter i sitt team som att ha en eld ground och grass.Watten kan ju lära sig många is attacker.2 av charichards största svagheter är watter och electrick. De har en "gemensam" svaghet på grass.En vileplume skulle inte sitta fel.Om du använder charichard sisst ska du använda den 5:a.För att vileplumes poke body är att hans snabbhet blir dubblad om det är sol.Och om den kan sunny day är det även effecktivt på charichard som får starkare eld attacker.Så sätt dit en vileplume. Ganska smart va <_< ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Magneton är inte bra, Ground-attacker är 4X super-effektiv mot den, och Ground-attacker är vanligt i ett team. Anledningen att Electabuzz har Barrier är för att skydda sig mot Ground-attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg