Angel of Darkness Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag tycker att en nidoqueen(stavining) är bra att ha med sig eller nidoking är osså bra och om du lyckas hitta en drattini(stavning) så kan du utvecla den till dragonight som äger :D en bra attack som den kan ha är outrage en mycke bra attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Aa, jag hade tänkt o ha med Dragonite eftersom det är en av mina favoriter, och jag skulle kanske kunna ha en Nidoqueen men jag vet inte än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jaa, skaffa en Dragonite, och EV träna den i Sp.ATK. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Man ha inte out rage för effter 2-3 drag blir man förrvirrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Men då kan den hålla i ett sånt där bär som botar confusion!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Smart!!Då maste man ge en ny bara varje match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Man ha inte out rage för effter 2-3 drag blir man förrvirrad. det är bara att byta den mot en annan pokemon så är den av med förrviringen sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Exakt!!Då har man bytt pokemon och motståndaren fått en extra attack för att man använt out rage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Exakt!!Då har man bytt pokemon och motståndaren fått en extra attack för att man använt out rage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Okej, jag gjorde ett nytt save igen (lol!) för jag ville ha en Venasaur istället. Så såhär blev teamet ungefär: Venasaur Arcanine (vet inte) Electabuzz Dragonite Vaporeon Sen vet jag inte vilken jag ska ha mer, om jag ska ha en annan istället för Arcanine, eller vad tycker ni? Hjälp mig gärna med också vilken Nature jag ska ha på Venasaur (bulbasaur) för jag har inte valt än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Ta Modest nature. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 ta en magmar och ev träna hans speed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg