Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 JO när jag var liten och oförstående. Det är inte meningen att människor ska äta kött egentligen. Från början åt vi bara typ träd och frukter men sen började vi jaga. Till skillnad från djuren använde vi tillhyggen för att döda djur. Men vad har vi vår vassa tand till då? sega rötter inget annat. Människorna har aldrig sprungit omkring och jagat älg med tänderna direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men min pappa och syrra e hlav vegitarianer dom äter inte kött bara fisk och fågel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men kassler.... Hur tror du vi ska klara oss om vi bara äter morötter?!?!?!?!? Visst det är nyttigt med frukt och grönt men man måste ha protein oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Har du hört talas om vitamin tabletter? Adjö nu hamburgare, korvar, vingummi, Kåldolmar(suck) och ta er i brasan Mc donalds! Så fort jag har övertalat min mamma så är jag vegetarian eller Militant Vegan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag tycker synd om djuren men jag skulle aldrig kunna lämna en grillad kyckling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 inte ja heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 hahahaha....vad menar ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 INte f*n är en ko värd som en Bigmac. Liv är ovärdeligt och inte 49 kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Bli inte hel vegitarian bara då kan man inte dricka mjölk äta ost eller nåt bara grönsaker som gäller då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Man kan dricka soja mjölk men dessutom så lever ju kon vidare även om man mjölkar den. Det är faktiskt så att den dör om man inte gör det så mjölk är jag inte emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Alla vet de tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Sluta nosa dig din mördare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.