Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 en annan ska ju köpa twin snakes när de komer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Vad e det nu igen? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag har kommit en bra bit in i spelet. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 metal gear solid the twin snakes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metal_gear Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hej vet nån hur man ska vinna gurlugon?I variety missions på VR :rambo: :ph34r: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hej vet nån hur man ska vinna gurlugon?I variety missions på VR :rambo: :ph34r: :evil: dra inte upp ett ämne som inte någon har skrivit i typ 6,5 mån...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag har haft det o varvat det.. man kan tröttna rätt lätt enligt mig.. f*n vad äg metal gear solid snake eater kommer bli :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metal_gear Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag vet hur man vinner Gurlugon Variety Missions med Raiden. I den mellersta boxen finns det en tidning. Gör så att gurlugon tar sönder det genem och stå bakom den. Lägg boken framför den. Spring Inte IVÄG bara! Stå framför tidningen. När han har låst dig behöver du inte oroa dig för när han skjuter med sina ögon så stoppas dom när han ser tidningen. Du kommer och gila det som kommer attt hända sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 varför skrev du det här i den här gammla tråden ............. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (Pippo @ 13/02-2004 18:58:55) Det är ganska bra... Lite dåligt gjort ibland... Fast det är ju alla spel.... :ph34r: inte exakt alla! :D Inte Halo 2 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 hehe det har du rätt i ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det vet ni inte än..Back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg