ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Har ni någon ful ovana? Ni kanske petar i näsan eller blinkar hela tiden? Själv petar jag mig i näsan ibland. Sen har jag en del andra "sjukdomar", jag måste till exempel tvätta mig så fort jag får lite smuts på händerna. Det är väldigt jobbigt och ibland torkar jag mig inte tillräckligt om händerna så att det börjar blöda. Berätta om ni har någon ful ovana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 hur kan du inte torka dej tillräckligt om händerna och sedan få det att börja blöda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 En liten tråkig notis: jag biter på naglarna. <_< Också nyfiken på det där med de blöta händerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 biter på naglarna ja me :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag biter ofta på naglarna och det är mina dåliga ovana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 vetafan vad jag har flör ovana kommer inte ihåg nån nu iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag petar naglarna så dom är helt missköta. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag vill inte förstöra mina tänder genom att bita på naglarna så jag klipper dem. Ibland om jag ska läsa en lång text så måste jag stanna upp och räkna till tre innan jag kan börja läsa igen. Vet inte varför och det är bara hemma och inte i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Förr räknade jag alltid antalet bokstäver och ord samtidigt som jag läste. Händer ibland att jag göra det fortfarande men börjar bli av med det nu :P PS. Jag biter inte på mina naglar därför att jag vill förstöra mina tänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag biter mig på underläppen så att det börjar blöda, drar eller biter på huden runt naglarna och gör så det knakar i nacken och fingrarna. Försöker att minska på samtliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) hur kan du inte torka dej tillräckligt om händerna och sedan få det att börja blöda? Om jag går ut när det är kallt och fortfarande är blöt om händerna börjar det blöda. Redigerat 9 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) nu komm jag på några: Jag simmar 5 gånger i veckan å då blir mina naglar gigantiska och jag brukar klippa dom en gång i veckan så dom är skitstora och det ser ju inte direkt snyggt ut. och så brukade jag räkna armtagen jag gör men det har jag slutat med Redigerat 9 September 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.