shacti Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Knäckte fingrarna förut (inte knäcker utan gjorde så dom knäpper till liksom) men slutade med det när jag fick vet att man kunde få ledproblem av det. Pluggar aldrig till prov, inte så att jag är lat. På nåt vis fixar jag alltid vg ändå :S Stressar upp mig över skitsaker och är iskall när jag borde vara stressad. WoW (behöver man skriva mer?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Biter på naglarna och sen så skrattar jag så konstigt :unsure: Redigerat 14 September 2006 av DarkZtorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna. Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu. Det är skönt att knäcka leder :) Gör samma sak. gör lite ont vid skinet i bland jag brukar också riva av löst skin om man river av för mkt gör det skit ont! Redigerat 14 September 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 just det, jag knäcker lillfingret :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Biter på naglarna och sen så skrattar jag så konstigt :unsure: hihi, jag skrattar också konstigt xD "wheö wheö wheö" ungefär XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Riva bort skinn vi naglarna och .. tårna? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Kanske inte fult men jag skrattar mycket för ett pytteskämt. Mycket också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 skattar för (jag skrattar aldrig typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 En gång åt jag papper, jag åkte nästan dit för en biblioteksbok på skolan. Efter det lovade jag att jag aldrig skulle äta papper igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag har typ tics, jag måste alltid pilla på nåt. typ nu vid datorn sitter jag och biter på en miniräknare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Biter på naglarna. Jag måste också ha allt helt perfekt ibland. Det gäller oftast bara att jag gör saker som är onödiga men som jag vill göra ändå. Jag har något sorts behov av att sortera saker. Därför har jag en väldigt fin spelsamling. En gång när jag var hos en kompis började jag sortera hans bokhylla utan anledning. XD På datorn har jag även sorterat alla filer i en massa mappar med underkatagorier och så. En annan sak är att jag nästan aldrig kan avsluta saker. Jag tappar intresse för mina projekt för fort och det slutar oftast med att antingen så tvingar jag mej att göra klart det, eller så skiter jag i det. Kan vara väldigt jobbigt med läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Min andra ovana är att jag jämt pillar bort "skit" under naglarna. Och min tredje är att jag ofta har en tandpetare i munnen, även om inget har fastnat mellan tänderna xD .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.