Hoppa till innehåll

Fula Ovanor, Har Ni Några?


ajar

Rekommendera inlägg

Knäckte fingrarna förut (inte knäcker utan gjorde så dom knäpper till liksom) men slutade med det när jag fick vet att man kunde få ledproblem av det.

 

Pluggar aldrig till prov, inte så att jag är lat. På nåt vis fixar jag alltid vg ändå :S

 

Stressar upp mig över skitsaker och är iskall när jag borde vara stressad.

 

WoW (behöver man skriva mer?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 109
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna.

Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu.

Det är skönt att knäcka leder :)

 

Gör samma sak. gör lite ont vid skinet i bland jag brukar också riva av löst skin om man river av för mkt gör det skit ont! Redigerat av Janaz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Biter på naglarna. Jag måste också ha allt helt perfekt ibland. Det gäller oftast bara att jag gör saker som är onödiga men som jag vill göra ändå. Jag har något sorts behov av att sortera saker. Därför har jag en väldigt fin spelsamling. En gång när jag var hos en kompis började jag sortera hans bokhylla utan anledning. XD

På datorn har jag även sorterat alla filer i en massa mappar med underkatagorier och så.

En annan sak är att jag nästan aldrig kan avsluta saker. Jag tappar intresse för mina projekt för fort och det slutar oftast med att antingen så tvingar jag mej att göra klart det, eller så skiter jag i det. Kan vara väldigt jobbigt med läxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...