Zerp Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tvångsbeteenden, väldigt ocharmigt. Haha, jag upplever det också så. Oftast när det gäller att stänga dörren, måste låsa upp och låsa dörren flera gånger om. Det är nog delvis på grund av att jag är paranoid. Men vad f*n, sådant går ju förhoppningsvis över med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Biter på naglarna, knäcka fingrarna, dricka ur tetran, peta mig i näsan (inte så ofta nu) LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Hrrm.. Jag petar i näsan ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag biter på naglarna väldigt ofta.... Iaf gjorde. Det sägs att man kan få cancer av det... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 En annan metod att få barn att sluta med det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Dricker ofantligt mycket Coca cola. :( Inte bra med super gott :medieval: :rambo: du borde nog sluta med det min mosters man fick blödande magsår av det så sluta fort :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Ripto: Man kan faktiskt få cancer av att bita på naglarna.--- sant... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Man kan till och med få cancer av att klippa håret... man kan få cancer av typ allting. sry för off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ripto: Man kan faktiskt få cancer av att bita på naglarna.--- sant... ;) Man får cancer av det mesta nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Man kan bli blind av Fanta. Jag är också väldigt pedant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 åh då är jag inte ensam och tänka på et speciellt sätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ripto: Man kan faktiskt få cancer av att bita på naglarna.--- sant... ;) Jag trodde att bita på naglarna var en speciell grej, liksom... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.