ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Varför får man inte FuskaRank för inskickade fusk längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Får man inte? Det var konstigt. Men allting är wierd med inskickningen nu för tiden. När jag skickar in fusk så blir dem godkända men jag får inte Fm, Fr och de räknas inte i fuskräknaren. När jag skickar in nyheter så får jag bara ett meddelande som skickades för 2 år sedan. MAN BLIR SÅ ARG. Detta har hänt ett antal gånger under flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Varför får man inte FuskaRank för inskickade fusk längre? Hmm, det är skummt ja. Man bör få mer rank för fusk än för något annat då sidan heter FUSKA.SE. Men samtidigt gör det inte så mycket då Rank är rätt oväsentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 FuskaRank är bra, och man kan ju undra varför man inte får den när man skickar in fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Varför får man inte FuskaRank för inskickade fusk längre? Bra idé det där med att höja fuska rankingen. Ett sådant här system skulle jag ha gillat: Fusk: 3 FR Bra fusk: 5 FR Kopierat fusk: - 10 FR. Nyhet: 5 FR Bra krönika/artikel: 10 FR. Kopierad Krönika/Artikel: -20 FR. Recension: 5 FR Bra recension: 10 FR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag tycker att man ska få mer FuskaRank får ett bra fusk/recension men inte så mycket som 5-10! Då behöver man ju bara skicka in 25 bra fusk för att gå upp i rank och då blir det för lätt. Att gå upp i rank ska vara en utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Dolphin vad menas med ett kopierat fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 När ska ni någonsin förstå att "disskutera i ett forum" inte bara görs för att få FuskaRank/FuskaMynt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag tycker att man ska få mer FuskaRank får ett bra fusk/recension men inte så mycket som 5-10! Då behöver man ju bara skicka in 25 bra fusk för att gå upp i rank och då blir det för lätt. Att gå upp i rank ska vara en utmaning. Om man skickar in en bra recension/fusk då ska man belönas med 5 i Fuska Ranking. Och skickar man in 25 mycket bra recensioner skall man faktiskt belönas. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 När ska ni någonsin förstå att "disskutera i ett forum" inte bara görs för att få FuskaRank/FuskaMynt... Det är det jag försöker banka in i dem flesta, jag har varit medlem här före dem flesta aktiva nuförtiden. Ändå är jag bara 3# fuskarank, spelar ingen roll, var här för att det är kul. Men om det är en bugg, som det verkar vara får du skriva till @info.fuska.se eller vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 När ska ni någonsin förstå att "disskutera i ett forum" inte bara görs för att få FuskaRank/FuskaMynt... Har skickat email till dem flera gånger och de säger skicka in fusket igen, servern överbelastas i bland. Men ska den behöva överbelastas i flera veckor och om mitt fusk blir godkänt så kan jag ju inte bara skicka in det igen så jag får Fm, Fr etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 FuskaRank uppdateras alltid för eller senare, men räkna med att det kan ta lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.