Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Ja, men som sagt, nu har vi förlorat ännu en given medlem. En medlem som kunnat skriva vem vet? 3000 inlägg till, men nej det blev ej så för att någon nybörjare bestämde sig för att förstöra. Redigerat 9 September 2006 av MascarPone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det roliga var väl att han sedan kunde skriva helt okej i trådarna han skapat o_O.. Men är det olika typer från FFU som skapat trådarna på de forumet? aa, det är olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Men hallådär, köp småbär. Sluta hacka på min polare va?, han gjorde ett fel så, och ni alla kommer göra en j*vla massa fel, och vill nog inte bli dömda efter det. Vilket är värst, sno några trådar för att få lite oskyldig uppmärksamhet eller att går runt och sprida otrevnad på sidan, som många gör. Du värkar inte känna igen mej va. vi bråkade som ******* förr innan jag har varit spärrad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Ja, men det tillhör inte saken. Desutom kan väll någon anmäla busen som startade den här tråden... Redigerat 9 September 2006 av MascarPone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 VaFan! har soffan slutat. han var ju en legend den som fixade detta borde komma direkt till :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 varför har jag blivit anmäld????????? Jag ser inget kränkade eller vidare... Han var ju så dum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 OFF-topic:jag har blivit anmäld anntingen för personligt påhopp lr off-topic. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 §1.27 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg