Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Warriors och Rogue slår ju så det blöder hela tiden B) Hoppas inte dina föräldrar reagerar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Jag får köpa det för min pappa nu i alla fall (mamma är med min syrra någon stans för att min syrra måste hitta en present till mig, fyller år i morgon). Pappa trodde WoW var som GTA, gå på stan och skjuta ihjäl allt och alla. Men sen visade jag lite bidler om WoW och sånt, då tyckte han det var helt okej att jag köpte det. JA, JAG FÅR KÖPA WOW :D ! Redigerat 24 Oktober 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag får köpa det för min pappa nu i alla fall (mamma är med min syrra någon stans för att min syrra måste hitta en present till mig, fyller år i morgon). Pappa trodde WoW var som GTA, gå på stan och skjuta ihjäl allt och alla. Men sen visade jag lite bidler om WoW och sånt, då tyckte han det var helt okej att jag köpte det. JA, JAG FÅR KÖPA WOW :D ! Congrats..!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 bah det är ju så klart att jag inte får köpa det =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Den här texten visade jag min mamma och pappa och sen så fick jag köpa spelet. Ska få det på Söndag :D Känns som om jag e beroende redan nu :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Den här texten visade jag min mamma och pappa och sen så fick jag köpa spelet. Ska få det på Söndag :D Känns som om jag e beroende redan nu :bah: ska tasta att visa den för farsan (men det kommer säkert inte att funka) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Den här texten visade jag min mamma och pappa och sen så fick jag köpa spelet. Ska få det på Söndag :D Känns som om jag e beroende redan nu :bah: Självförtroende polarn..!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Den här texten visade jag min mamma och pappa och sen så fick jag köpa spelet. Ska få det på Söndag :D Känns som om jag e beroende redan nu :bah: jag frågade farsan och gissa vad......han sa nej (för att det kostar i månaden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Om du betalar själv så tycker jag han borde gå med på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det hade vart lite vettigare för din far att läsa det här: http://www.realtid.se/ArticlePages/200608/...ltid254.dbp.asp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Morsan är alltid sjystar tex när jag skulle köpa habbo mynt (skratta inte :) ) då sa farsan : köpa låtsas grejjer på en skärm vad skulle det va bra för? Men som sagt har mamma sagt nått så måste farsan hålla med HiHi När jag skulle köpa WoW så ville inte farsan så sa jag: det är väl mina pengar?! så jag köpte det. Efter två dagar var allt normalt igen. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jo, visserligen är det dina pengar, men han kan fortfarande hindra dig från att köpa det, för dina pengar. När du blir 18 så får du göra som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg