ThePunisher Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 fyfan va äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad har Q33 NY med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad har Q33 NY med saken att göra? det var ju första planet som flög in i WTC, och om man kopierar det till word och gör texten större och ändrar font till något konstigt så blir det ett flygplan och 2 torn :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 "Does Q33NY mean anything to you? Me neither -- except for the fact that countless thousands of people have been convinced that this alphanumeric sequence has something to do with one of the flights that hit the World Trade Center -- and, that if you type the sequence into MS-Word and change the font to either Webdings or Wingdings, you'll get an ominous, symbolic message about the attacks. Sorry to disappoint anybody, but "Q33NY" doesn't even remotely resemble the flight number of any of the planes involved. Try the experiment yourself -- or if you don't want to waste your time: http://urbanlegends.about.com/library/blwingdings.htm" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Vad konstigt att allt med WTC hade något med elva att göra, det var säkert något terroristerna planerat. Tågbombningen i Madrid hände också den elfte fast i mars månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jevlar vilken grej asså. Jag tror faktiskt inte att de är någon tillfälighet utan att det är planerat. Men ja det är ett mysterium än så länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Läs det som slasktratt sa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag hittade ett extremt sjukt dokument när jag surfade runt lite, Läs de i ordning o gör precis som de står du kommer bli chockad :) New York city har 11 bokstäver Afghanistan har 11 bokstäver Ramsin Yuseb ( mannen som planerade attaken ) har 11 bokstäver George W bush har 11 bokstäver Visst , detta kan vara tillfälligheter, men de kommer mer. New York är den 11 staten Flygplan 11 hade 92 passagerare ( 9 + 2 = 11 ) Flyg plan 77 som fölg in i andra tornet hade 65 passagerare ( 6 + 5 = 11 ) Tradgedin skeddde den elfte september som är den 9/11. ( 9 + 1 + 1 = 11 ) Us emergency nr är 911 ( 9 + 1 + 1 = 11 ) Totlat antal offer på flygplanen som strörtade var 254 ( 5 + 4 + 2 = 11 ) Elfte september är de 254 dage på året ( 2+4+5=11 ) Bombningen i madrid skedde den 3/11 – 2004. ( 3+1+1+2+0+0+4=11) Okej, detta kan vara tillfälligheter med. Skriv Q33 NY i ett word dokument (de är namnet på flygplan 1 som flög in i wtc ) Och markera Q33 NY o ändra till storlek 48 Och Ändra Typsnitt till Wingdings, DÄR HAR DU NÅGOT ATT TÄNKA PÅ. <{POST_SNAPBACK}> har du också hittat det? jag har det i min press. jag hittade det på a r e n a n. c o m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 du tittar på för mycket lost helt enkelt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Bara för att lost handlade om flygplan också så har det inte med den här saken att göra!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Bara för att lost handlade om flygplan också så har det inte med den här saken att göra!!!!!!! Du förstod uppenbarligen inte vad han menade... I alla fall, tror det bara är slumpen, ibland blir det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Otroligt!!! Själv tror jag att det var staten i USA som gjorde detta... Fråga mig inte varför, jag har absolut ingen arning varför USA skulle göra det mot deras egen befolkning... Jag rekommenderar att ni kollar Loose Change på Youtube eller här Redigerat 11 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.