Hoppa till innehåll

Sony Får Playstationfans Besvikna

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Ja. Tycker ni inte dem får PlaystationFans besvikna. Först så säger dem att Ps3 släpps 17november nu så snackar dem om att den kommer ungefär i Mars-April!

HMI-Kabel följer inte ens med.

Alltså minns ni när Playstation2 kom? Då sa dem att de förbereder Ps3 till 2004 men så blev det ännu mera besvikelser. Jag tror jag skippar och köpa Ps3 och tar Wii Eller X360.

Diskutera om det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja. Tycker ni inte dem får PlaystationFans besvikna. Först så säger dem att Ps3 släpps 17november nu så snackar dem om att den kommer ungefär i Mars-April!

HMI-Kabel följer inte ens med.

Alltså minns ni när Playstation2 kom? Då sa dem att de förbereder Ps3 till 2004 men så blev det ännu mera besvikelser. Jag tror jag skippar och köpa Ps3 och tar Wii Eller X360.

Diskutera om det!

Jag tänkte inte köpa det ändå det var för dyrt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med, Jag menar 5000-6000 kr,

det får man ju typ en x-box 360 och 3 spel,

eller en Nintendo Wii och typ 10 spel ( :blink: ).

Alltså dem som kostar 5000-6000kr är dem skitigaste paketen. Det följer inte ens med kontroller, ingen trådlösfunktion, ingen inbyggd router. Det bästa paketet kommer möjligtvis kosta 7500kr.

Jag tror jag satsar på Wii. Dem har roligare spel. Ps3's spel kommer kosta 700-900kr har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt klart gör de fansen besvikna, jag hade sett framemot PS3-releasen jättelänge och så visar det sig att den kostar över 6000 kronor. Det är för dyrt enligt mig så jag tänker vända mig till Nintendo och Microsoft istället.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Lol dom sa FÖRST att nya Zelda skulle komma ca 2001 väntade väntade

sen hittade man nyheter 2005 att det skulle bli årets julklapp men nehe mera 2006s julklapp

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Knappast att Sony går i konkurs då de säljer annat än bara spel. Nintendo är de som skulle kunna gå i konkurs då de är de enda som bara gör konsoler samt spel. Inte för att jag tror de kommer göra det än på ett tag iallafall. 6k för en konsol är på tok för mycket. Det är ju inte ens säkert att de utnyttjar all prestanda de kan på konsolen sen heller. Jag håller mig till Nintendo för de har mysigast, härligast samt roligast spel :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...