SonicSucubus Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) jag spelar thaw (tony hawk american wasteland) och bf2:mc (battlefield2:modern combat) och halo 2 för det mesta... :evil: Redigerat 10 September 2006 av SonicSucubus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag spelar inte men min kompis gör. Han brukar också spela bf:2 mc och Halo2 du kanske möter honom. Han heter typ Masterkill68 eller nåt sånt kommer inte ihåg siffrorna riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag spelar aldrig live. Detta eftersom jag inte finner någon ork till det. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 De är sk*t kul ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst {BD}Madness Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag spelar Rainbow Six 3 och Halo 2 på xbox live. Gamertag = Demian Zackrack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 min gamer tag e tigerjeppe93 spelarlive på forza motorsport rainbow six lock down nfsmw rallysport challenche halo2 brother in arms hill to road 30 :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Gamertag: Radplay Spel: Halo 2, Conker Live and reloaded och ibland brothers in arms earned in blood Live spel jag ska köpa: Battlefield modern Combat..mer kommer när jag kommer på mer.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 vad är gamertag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ditt namn på Xbox Live.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag spelar Rainbow Six 3 och Halo 2 på xbox live. Gamertag = Demian Zackrack vi brukar ju träffas hos fullbjarne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Ey SonicS din gamertag då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Min gamertag är(döh)Kishuna och jag kör mest Halo 2,ibland Conker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg