Northwest Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 kan bara få 98% på vice city.Jag har gjort alla uppdrag alla bil och motorcykel uppdragen,arena tävlingarna,level 12 i ambulans,brandbil och pansarvagn. Alla rampage,hidden package,uniqe stunt och rånen. Och lämmnat 100 personer med taxin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Hmm... Du måste missat någonting :o Kan man ens få 100% föressten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 man borde kunna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satans_93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 har du fuskat kan du troligen inte få 100% har du klarat pizza leverans uppdragen och köpt alla stälen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hmmm, finns inte mer än lvl 12 i t.ex taxi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 har ej fuskat, jag har köpt alla ställen och pizza upp dragen har jag klarat. Det är inga levlar på taxin uppdragen. men vad händer när man har klarat 100% och måste man göra buss linjen,har letat efter bussar men dom finns ej när man behöver dom. nån som vet hur man hittar dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 jag brukar hitta dom vvid en busshållplats det är bara att stanna där ett tag så kommer den till slut. anars är det bara att åka runt och leta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satans_93 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) bussen räknas väl inte som ett uppdrag eller ? och har du testat att gå in i olika bilar/motorcyklar ibland startar ju olika bonus uppdrag då (som för det mästa är ass jobbiga) Redigerat 1 Oktober 2006 av satans_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Njuman Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 kan bara få 98% på vice city.Jag har gjort alla uppdrag alla bil och motorcykel uppdragen,arena tävlingarna,level 12 i ambulans,brandbil och pansarvagn. Alla rampage,hidden package,uniqe stunt och rånen. Och lämmnat 100 personer med taxin. Asso du måste liksom råna alla jewelery stores och liknande för att kunna få 100 % jag tror att det är 12 stycken så står det i min guide iaf GLHF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) jag har klarat av VC till 100 procent och allt man får är en tröja är. "All i got in VC was this T-Shirt" nåt sånt Redigerat 28 Oktober 2006 av Kamikaze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 har rånat allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 du har väl gjort glassbiluppdragen också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg