Gäst BondaKransDans Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Jupp ni hörde rätt ! nu ska jag lära er göra en hemsidas layout i photoshop! Börja med att öppna photoshop och ha det i 750x750 Nu ska vi börja! :P Välj din andrafärg till #D0D5B1 Nu ska du klicka på "Magic Wand Tool" HOTKEY W och klicka på din ruta. Sen ska du ta "Rectangular Marquee Tool" HOTKEY M och högerklicka->Fill Så blir det färgen #D0D5B1 Sen ska vi börja med att göra hemsidans Layout! Börja med att ta "Rounded Rectangle Tool" HOTKEY U Sen gör en ruta . hur stor du vill bara det är fint :lol: Sen gör du en liten ruta till! samma sak gäller Sen gör du en liten logo där uppe .eller bara klipp in! Klart! Så här ser min ut med iframe och lite news minsida Behöver faktist en codare och en designar så ni kan kontakta mig på [email protected]! Redigerat 10 September 2006 av BondaKransDans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Bra slutresultat, men hela guiden ser lite stökig ut. Lägg in lite bilder, lite bättre förklarning så kan den va värd klister. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Var har du laddat upp den om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Laddar man hem photoshop på www.photoshop.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 bra men inte fökänat klister för en simpel tut dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Laddar man hem photoshop på www.photoshop.com umm vet inte om man kan ladda hem en trial men det kan man nog och isåfall där ja men om du ska köpa så kostar det MYCKET pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.