agiyr Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag har inte mött en enda ny pokemon sedan jag fått nationaldex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Man kan inte möta nya pokémon när man fått national dex, den gör bara så att man kan byta från Fr/Lg. Dock kan man fånga nya Pokémon i Safarizonen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Asså national dex gör bara så att man SE dom i sin dex, dom gör inte direkt så att man kan möta helt nya pokemon :S Bara på vissa ställen. Men man kan visst byta pokemon från FR/LG till ruby utan national dex-.- Hur tror du man får t.ex lugia från CN ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 På ruby ja, han kör Emerald, där är det så att man inte kan byta med Fr/Lg förrän man fått National dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jaha, jag har inte emerald o orkar inte köpa det heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Men jag har, har klarat nästan hela, och man kan inte byta förrän man får National DEx. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Vad är den stora skillnaden utom battle frontier ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Tjaa, Det finns nog ingen riktig stor skillnad förutom battle frontier, fast varje pokemon har ju en liten animation i början av matcherna och så har Gymledarna andra pokemon än i R/S. Dessutom så är Wallace Champion i Pokéligan istället för Steven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Wallace ? Men jag har emerald på datan( Emulator) och har sett typ "Mirage Tower" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Mirage Tower, det är det som man hittar fossilerna i. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ahaa, vad finns mer där inne ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Sprickor i golvet precis som i Sky Pillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg