Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 jepp, och stenar som man ska rock smasha med "Rock smash" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Men vad är det som finns där typ, är det tränare ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Nej, bara vilda Pokémon och två fossiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Vilka pokemon kan man möta ? Vilken lvl ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Men jag ville byta min broshas kompis fire red(det är egentligeen hans emerard också) till mitt ruby.jag har nationaldex på det med men det gick inte.Inte emerald till fire red heller.Han har 60 pkmon men kommer inte in i mewtwo grottan. Har han inte nationaldex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) hamnade i fel tråd :visslar: Redigerat 11 September 2006 av papyrus_pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Men jag ville byta min broshas kompis fire red(det är egentligeen hans emerard också) till mitt ruby.jag har nationaldex på det med men det gick inte.Inte emerald till fire red heller.Han har 60 pkmon men kommer inte in i mewtwo grottan. Har han inte nationaldex? För att kunna byta mellan Emerald/FR så måste båda spelen ha klarat E4. Lika så mellan Ruby/FR fast där måste bara FR ha klarat E4. Mewtwo kommer efter E4 på FR har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Men jag ville byta min broshas kompis fire red(det är egentligeen hans emerard också) till mitt ruby.jag har nationaldex på det med men det gick inte.Inte emerald till fire red heller.Han har 60 pkmon men kommer inte in i mewtwo grottan. Har han inte nationaldex? Okej lyssna nu: För att linka FR till emerald måste väl båda ha national dex? Och på FR får man det när man fånga 60 pkmon. Och på emerald effter ligan? På FR till ruby ska man ha nationaldex på fr.Och KANSKE på ruby.Och det får man genom att byta vilken pkmon som helst från emerald? Right?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Men jag ville byta min broshas kompis fire red(det är egentligeen hans emerard också) till mitt ruby.jag har nationaldex på det med men det gick inte.Inte emerald till fire red heller.Han har 60 pkmon men kommer inte in i mewtwo grottan. Har han inte nationaldex? 1. Ja 2. Nästan rätt. National dexet får man efter E4 på både FR o Emerald. 3. På Ruby får man national dexet efter E4 men man kan använda andra pokemon som inte finns i Hoenn-området före E4 men de finns inte registrerade i dexet föränn efter E4. Det e krångligt men vad gör man... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nej,det får man INTE!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Om du mena national dexet så jo. Efter E4 på båda spelen. Det e bara på ruby/saphire man kan använda te.x Charizard före E4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 MAN KAN INTE DET :angry: :angry: :angry: !!!! På ruby kan man inte använa de över huvud taget. På emerard får man det efftyer e4. På fire red när man fångaat 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg