Girafariglove Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Ge dig nu <_< . Jag kunde använda Entei på Ruby FÖRE E4. National dex får man EFTER E4 på FR/LG/Emerald. OM du fick national dex före E4 på FR så e det en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Ja,man kan använda vad som helst på ruby när som helst om man byter.Du kanske hade 60 POM när ligan var avklarad på fr/lg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Ja,man kan använda vad som helst på ruby när som helst om man byter.Du kanske hade 60 POM när ligan var avklarad på fr/lg. Rätt o jag hade ca 70 st efter ligan första ggn. Tro mig, jag var hos Oak när jag fått 60 st pokemon men jag fick vänta till efter E4 på national dexet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Okej,då är vi väl överens :) ?Man måste ha minst 60 pokemon och då får man den av oak MEN bara när man klarat e4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Just det :D :student: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg