Amaeli Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Visst, är ett inlägg helt Obscent lås det, radera det i dont care? Men §1.25 börjar verkligen fördärva hela forum känslan. Jag har skrivit en tråd i 15 + som heter Dangerously in love, då borde man om man inte äger en hjärna i storleken av sesamfrö förstå en aning vad den handlar om. Men då blir den genast låst, och kan någon förklara för mig varför? ja tydligen tycker någon att man inte förstår vad det handlar om. Vad ska jag skriva då? "Hej mitt namn är MascarPone jag vet inte hur man ska säga till tjejer kan någon hjälpa" för att inte den ska bli låst, då kan jag härmed säga att en sån stor text inte får plats. Sedan går en massa trådar runt i allmänt och Musik/media med texter som: Ämne: HEj hejdf Beskrivning: Casjada jag tycker atrt. Kan någon förklara varför den blev låst? Och då vill jag inte vara en sådan som går och frågar varför varenda en av mina trådar är låsta, utan jusst denna. Och jag vet att jag skulle kunna skriva till jusst den moderatorn som låste, men jag bryr mig inte om den öppnas på nytt eller inte, jag vill nå ut till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Trådarna borde inte bli låsta, utan trådskaparen borde bi tillsagd och en moderator borde ändra rubriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Du var då riktigt smart Ripto! :) Moderatorer kan ändra titeln på en tråd så varför förstöra tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Trådarna borde inte bli låsta, utan trådskaparen borde bi tillsagd och en moderator borde ändra rubriken. Mm. Så tycker jag med. Onödigt att låsa en tråd som kanske alla gillar, när det ända som behövs är rubrikbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Exakt, jag tycker det är så lågt, tom längre än Glocalnet. Admin har själv sagt: "Att man inte ska säga oki jag fick svar på tråden nu kan en mod låsa" för att man inte ska låsa alla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Du var då riktigt smart Ripto! :) Moderatorer kan ändra titeln på en tråd så varför förstöra tråden? För att man hinner/orkar inte ändra titlarna när man har runt 15-20 andra anmälningar som väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Vadå hinner inte, det är väl dit jobb? Annars finns det ju andra moderatorer som också kan låsa trådar och ändra rubriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det är just det. Det finns moderatorer som är aktiva och som inte är det. Därför måste vi har fler som kan göra sådana här små saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Nu när Dannie blivit kickad borde det snart väljas en ny tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Nu när Dannie blivit kickad borde det snart väljas en ny tycker jag. Helt rätt men vem..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det är upp till admin och moderatorerna, inte oss medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Tjena! Vid § 1.25 brukar jag låsa tråden + dela ut en tillsägelse, detta för att man ska tänka ut en rubrik före man postar en ny tråd. Vill användaren behålla tråden öppen får han/hon skriva en ny rubrik i svars-PM:et, under förutsättning att man har kvar länken till tråden, alternativt anmäla tråden och begära namnbyte. /# 21, moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.