Aegzor Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag har märkt att Admin aldrig LÅSER en tråd för §1.25, han bara byter titeln, helt enkelt... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Jag har märkt att Admin aldrig LÅSER en tråd för §1.25, han bara byter titeln, helt enkelt... :) Han tar inte hand om 10-15 anmälningar in-a-row? :> Redigerat 13 September 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Var det inte nyss någon moderator, som sade att ingen anmälde, så att det inte fanns så mycket att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Fem varningar är för mycket, skulle räcka med två, max tre. Fuska.se kanske har mycket för Sverige, men jämför man med utlänska sidor har de inte mycket. De sidorna har också bättre kvalitet på den fronten. Mer regler! Fler regler är ju som att be folk att sluta på sidan, hur skulle det se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Fem varningar är för mycket, skulle räcka med två, max tre. Fuska.se kanske har mycket för Sverige, men jämför man med utlänska sidor har de inte mycket. De sidorna har också bättre kvalitet på den fronten. Mer regler! Om fler regler skulle innebära bättre kvalité, så skulle jag strunta i om några slutade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Vad skulle det vara för regler egentligen? Jag tycker att vi har tillräckligt med regler men jag tycker att moderatorerna är för snälla när det gäller varningar: De ger ut det allt för sällan när det egentligen behövs. Redigerat 14 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Äsh, lägg ner smörandet. Moderatorerna ger ju i princip ut varningar stup i kvarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Inte till de som verkligen förtjänar det. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Nej, och då är det väll orättvist? Vad är din poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Man behöver faktiskt inte ta hand om alla 10-15 anmälningar själv om man inte har lust. Man kan ta tre och göra något vettigt med dem och så kan man hjälpas åt med resten... För övrigt brukar jag själv ändra titeln och skicka en tillsägelse. Är det 15 sådana anmälningar får man väl strunta i några av dem sålänge. Man är faktiskt inte helt ensam moderator på forumet. Om ni själva inser att ni har valt en dålig titel, anmäl bara tråden och skriv vad ni vill ha för ny titel så ska det väl inte vara omöjligt att fixa det. Redigerat 14 September 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Man behöver faktiskt inte ta hand om alla 10-15 anmälningar själv om man inte har lust. Man kan ta tre och göra något vettigt med dem och så kan man hjälpas åt med resten... För övrigt brukar jag själv ändra titeln och skicka en tillsägelse. Är det 15 sådana anmälningar får man väl strunta i några av dem sålänge. Man är faktiskt inte helt ensam moderator på forumet. Om ni själva inser att ni har valt en dålig titel, anmäl bara tråden och skriv vad ni vill ha för ny titel så ska det väl inte vara omöjligt att fixa det. Det har du så ofantligt rätt, äntligen en moderator som berättar sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Fick en tråd låst av den regeln <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.